.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تجلیل از مقام علمی آیت الله جوادی آملی

مراسم تجلیل از مقام علمی آیت الله جوادی آملی در مدرسه عالی دارالشفا برگزار شد.
به گزارش مهر ، آیت‌ الله محمد یزدی قبل از ظهر امروز در مراسم تجلیل از مقام علمی آیت الله جوادی آملی اظهار داشت: آیت الله جوادی آملی از روحیات، فضایل اخلاقی و خلوص نیت خاصی برخوردار است.وی اساتید برجسته را نعمت بزرگی برای حوزه‌های علمیه عنوان کرد و افزود: امیدواریم بتوانیم از وجود اساتید برجسته‌ای همچون آیت الله جوادی آملی نهایت بهره و استفاده را ببریم.
رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در ادامه مراقبت از معارف الهی، دفاع از مبانی شیعه و اسلام و جلوگیری از بدعت‌ها را از وظایف مهم حوزه‌ های علمیه برشمرد و گفت: اگر حوزه‌های علمیه در مسائلی همچون فسلفه اسلامی متولی نباشند در دانشگاه‌ها، کسانی به اسم فلسفه اسلامی حرف‌های غربی‌ها را به دانشجویان و طلاب ارائه می دهند و برخی مطالب بی اساس را القا می‌کنند.وی تصریح کرد: باید حوزه علمیه در این بخش متولی باشد تا از این‌گونه خطر‌ها جلوگیری شود.مدیر حوزه علمیه قم نیز در این مراسم در سخنانی اظهار داشت: آیت الله جوادی آملی از فرزندان بزرگ حوزه و از شخصیت‌های ارزشمند است.وی گفت: آیت الله جوادی آملی حتی در جهان به عنوان یک صاحب نظر شناخته می‌شود و از ویژگی‌های مهمی برخوردار است.
حجت‌ الاسلام حسینی بوشهری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برنامه‌های حوزه‌های علمیه یادآور شد: در آینده ‌ای نزدیک با همکاری وزارت آموزش و پرورش 12 مدرسه دینی در کشور تاسیس خواهد شد و در آینده فارغ ‌التحصیلان این مدارس جذب حوزه ‌های علمیه می‌شوند.
وی صدور مجوز تاسیس رشته شیعه شناسی، راه‌ اندازی مدرسه فقه و اصول، برگزاری برنامه‌های تابستانی ویژه طلاب و.... را از دیگر برنامه‌های حوزه علمیه عنوان کرد.در این مراسم که با حضور اساتید دروس عالی و خارج حوزه علمیه قم برگزار شد از مقام علمی آیت الله جوادی آملی تجلیل به عمل آمد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.287 seconds.